första inlägget i år!

hejhej! då är det första inlägget i år som ni nu läser! hih... alla säger att 2012 är jordens undergång och att många negativa saker kommer att hända. jag tror tvärtom, 2012 kommer bli grymt!!!! :D
om igår kväll.. jag och min familj åkte hem till josefin och skulle äta trerätters middag! det var super gott, varmrätten var typ bäst av alla tre tyckte jag! hehe, efter maten blev det lite strul, och tråkigt nog så kom inte danni ut :( .. så pappa körde mig snabbt till henne för jag skulle hämta min "tröja" som jag skulle ha på mig haha.. dock så såg väskan alldeles för tung ut, plus att det lät ju när glasflaskorna stötte emot varandra ;) haha inte precis bästa lögnen! men men, den dög. Sen åkte jag och jossan till eh, jag trodde vi var hemma hos kalle, men tydligen inte. Vi var hemma hos oscar och det var skit kul! haha trevliga grabbar och flickor! :D.. tiden flög förbi och när klockan blev strax innan tolv sprang vi alla ut och jag öppnade min champange flaska som jag snodde med mig hemifrån! hehe, sedan när det var några sekunder kvar hade vi nedräkning alla bara stod och skrek det var skit kul! sen så när det blev tolv kollade alla på raketerna som lyste upp i himlen! hehe, haha alla började pussa varandra för nyårs pussen... haha jag fick en massa pussar! hur kul som helst, men jossan var första pussen 2012! haha.. sen ringde jag en masssa för att hälsa gott nytt år, haha ringde typ alla två gånger?! hah aja efter vi hade varit ute ett tag så gick vi till jacob, han bodde fem min därifrån, haha alla bodde typ bredvid varandra. ah orkar inte beskriva hela natten, men det var skit kul, många dansa och höll på.. men runt fyra kom vi hem! :) .. det var sjukt kul! verkligen, bästa nyåret hittills! wiiie, hehe.. 2011 har varit ett toppen år, jag har gjort så mycket och upplevt saker jag aldrig kommer att glömma, och jag har fått en massa nya kompisar.. allt är bara för bra just nu! :D .. 2012 kommer bli ett grymt år som sagt! längtar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0