dejta kudden

hejhej! sitter i sängen nu och värmer mig! hih.. idag har jag varit i skolan som ni redan vet om ni läst de andra inlägget ;) ... skoldagen rullade förbi och var helt ok faktiskt (Y) .. efter skolan när jag var på väsby station mötte jag danni, vi solade inte idag utan drog oss till centrum gick runt där snabbt, men vi blev lite hungriga så vi tog bussen till donken istället! :) väldigt gott!! :D .. sen efter de tog vi bussen till station igen och sedan hoppade jag på bussen mot mig, när jag kom hem var jag som en isbit, mina ben asså! shit! .. så ligger under mitt varma täcke nu och myser med min kudde.. nya avsnitt av Pretty little liars finns ute och VD ... ni fattar vad jag ska göra i kväll, plus lite gossip girl ;) ... juste, runt nio skulle jag tro kommmer gina och lollo, då blire mys med dom! :) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0