2012 är bara början, inte slutet

stora saker som hänt under året 2011:
jag har gått ut grundskolan, börjat på gymnasiet, niornas fest/bal. sovit ute i stan, haha! gått på twiday för första gången, träffat och rört robert pattinson! gaad i know, haha och så har jag träffat Ashley Greene, ah alltså gått på twilight fan event ;) .. jag har rest utomlands med en kompis för första gången, jag har träffat många nya kompisar och kommit närmre vissa och lite mer distans från andra, sen så är jag inte lika blyg längre! det är prima. haha under 2011 har jag gjort många misstag också! (Y)

nu till nyårslöftet:
1. börja träna till beach 2012! ;) haha neh, men jag ska bara börja träna för att de är bra!
2. satsa på skolan, höja mina betyg
3. jag ska lära mig hur man står på händer, haha (jossan bara du som fattar;)
4. läsa mera
5. skaffa ett jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0