tisdagen den 28e februari 2012

hellu! dagen har varit toppen! jag mötte elin i stan och vi drog direkt till donken så att jag kunde köpa frukost. haha eller lunch, blev en liten mc Chicken junior bara .. intressant jag vet. efter de gick vi direkt till Hollister och där gick jag runt och suktades av typ allt! men fick med mig en sak hem, men eftersom det ska vara en present till mig så tänker jag inte säga vad det är. Tänker heller inte säga vad elin köpte till mig idag, men en sak kan jag säga! OMG! JAG ÄLSKAR HENNE haha. åh jag längtar tills jag ska "dit" hihi..
i alla fall, vi hade de jätte mysigt idag och pratade om en massa, efter stan drog vi oss till min systers jobb och kollade färg till elin. Gaad, hon är modig kan jag säga. haha! sen så drog vi oss hem, kom precis hem och märker att mobilen ligger i hennes påse -.- är typ beroende av min mobil! men som tur så kommer hon om någon timme skulle jag tro. Vi ska ha mys kväll och göra fruktsallad! hur duktiga är inte vi?! haha.. aja, nu ska jag ner och äta klart, var tvungen att blogga snabbt! tjingeling! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0