torsdagen den 2a februari 2012

Sitter och ser på ett PLL avsnitt, har precis ätit middag och känner mig ganska rastlös, vill typ ut och springa?! what is happening to me!?! haha.. men det tänker jag inte göra själv ute i mörkret för jag är skit mörkrädd heeh, nu vet ni de! .. i alla fall, ska ta tillfället i akt nu när jag vill röra på mig och städa mitt rum, det är rent en dag och sen nästa dag så ligger halva gardroben på golvet och sängen -.- skit drygt! haha..

i morogn är det i alla fall fredag, då blire skola och sedan till väsby nya gymn för att möta upp elin pelin, hon ska köpa ett par jeans i centrum sen får vi se om vi drar hem direkt, hon ville pröva att sola så vi kanske gör de! :) efter de blire hem och käka middag och sedan ut med elin pelin igen :) wiie, hehe. var ett tag sen jag träffade henne så vi har en massa att prata om! det ska bli härligt! :D ♥

två bilder från igår kväll, var så himla frusen efter den kvällen! shiet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0