söndag

hellu! sitter i sängen och ser på VD wiie, hehe. klockan är snart ett och jag är super stressad över alla prov nästa vecka :/ jag har inte pluggat ett skit, jo bara på naturkunskap och väldigt lite på spanskan, men inte till sam provet som är i morgon. usch hatar känslan i magen x).. skulle egentligen träffa danni i centrum idag men båda hade massor med läxor och jag vet hur de är, har själv massor med läxor hehe.. så vi ska ta shoppingturen i veckan i stället! (Y)
pratade precis med krillan i telefon, och hon skulle snabbt till stinsen med hennes syster, så jag hänger på måste köpa en sak hihi.. kan aldrig spara pengar hehe, känner för att fixa till mig lite mer än vanligt idag så nu ska jag slå på locktången! tjingeling! ♥
blir ingen bild.. heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0