shopping med käraste danni

hellu! sitter nu i sängen helt död. hehe, efter skolan träffade jag danni och var bara tvungen att stå och krama henne en stund, var så länge sen jag såg henne, typ en och en halv vecka vafan! haha inte bra ;) ... vi snackade om en massa hihi danni you know what i mean ;) .. vi hade väldigt kul och jag fick faktiskt med mig något hem, har kollat på den här tröjan riktigt länge. Det är en prickig blus från H&M jag tog den vita. Den var hur fin som helst tycker jag, enkel men gullig. Skit fin till sommaren, allt ser typ bra ut på sommaren så snön kan gå sin väg nu!!!
Nu när jag är hemma så ska jag ta en snabb dusch sen ska jag ta de lungt, måla naglarna och använda lite krämer, som jag faktiskt tål! haha. men tänker inte lägga något alls i ansiktet, vill inte riskera att mitt ansikte får utslag igen. Men ska fixa lite med mina läppar, de är skit torra -.- de brukar aldrig vara torra, men den här vintern blev dom de. Aja nu ska jag inte skriva en bok, hehe slänger in bilderna från alla hjärtans dag strax! tjingeling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0