playsuit

hejhej! ser lite på film medans jag tar en paus från plugget. just nu ser jag på prom, rätt bra film! snart hoppas jag att mamma och pappa kommer hem, är så himla hungrig och alldeles för lat för att fixa mat själv. haha en rolig grej som hände idag är att min playsuit från england har kommit och den sitter verkligen perfket, längtar till sommaren, kommer glida runt med en massa playsuits bara känns det som, hehe. Med nästa studiebidrag ska jag köpa två saker från nelly och Asos, sen blire att spara :) ♥

bild på playsuiten som nu ligger i min gardrob! wiie! hehe

Kommentarer
Postat av: Christina

fan va snygg! vilken hemsida beställde du den ifrån?

2012-02-02 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0