onsdagen den 15e februari 2012

hellu! barnslig som jag är så sitter jag i sängen och har myst ner mig under täcket och ser på phineas and ferb på disney channel, haha! .. blir en vana eftersom jag jämt såg på de när jag var mindre.. i alla fall
det är ju torsdag i morogn och då har vi vår jobba-hemma-dag! och vi blev inte kallade till skolan för något onödigt. skit skönt! ska ta en lång sovmorgon och vila, plugga lite och senare mot kvällen ska jag och krillan handla en speciell ska, kan inte säga för man vet inte om grabbarna grus kollar bloggen innan helgen. Ska nämligen fira både jonte och markus då! :) blir najs! :) har värsta planerna jag och krillan haha .. aja, så ser min dag ut i morgon! jag och mamma ska också kolla lite på hotell i New York. låter ju hur härligt som helst faktiskt! heh ♥
har inte tagit några nya bilder så dom här får duga.. gnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0