nmhs.blogg.se

hellu! sitter och äter middag i sängen idag .. haha mamma och pappa hade redan ätit visst, jag hade inte märkt de alls, eftersom kicki var här! vi låg bara i sängen och fulade oss medans vi såg på film. Vi såg den nya Footloose, kickis favo film ;) .. och sedan Letters to Juliet, den är jätte fin ju.. haha! bra film, man blir glad av den så de var ju prima. Vi snackade om en massa och skrattade hysteriskt mycket , planerade en massa inför i morgon också.. så de ska bli awesome! dagen har varit riktigt skön! juste efter skolan så bestämde jag mig för att vänta på kicki på station eftersom hon strax var där. Så jag passade på att hälsa på danni i skolan, träffade jonte också! de var kul. var ett tag sen men vi ska ju alla ses i morgon, vi ska fira jonte och markus som har fyllt år, ska bli kul! :D .. lika kul att träffa danni som vanligt också såklart!, hehe.. aja nu ska jag sluta skriva, skriver bara strunt nu.. ska i alla fall in i duschen och göra inpackning och allt. Håret kommer bli ljusare och lent, prima (Y) ♥
två bilder på mig och kicki när vi var i turkiet tillsammans förra året :)
vill tillbaka nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0