my week with marilyn

hellu! sitter helt klar och väntar på att klockan ska ticka lite snabbare, haha.
igår var en lyckad kväll! dock så åt jag inte hos markus men när jag kom till honom så satt jonte markus med johanna och hennes två kompisar och åt. Efter de så tog vi lite tårta och började spela ett spel. Hm, kommer inte ihåg vad de hette men de var så himla kul!!! skit jag skrattade så mycekt att jag blev hes typ hahha. fan va alla skrek helt stressade eftersom de var på tid. haha. skit kul vare i alla fall. Vi satt och spelade det hela kvällen och vid tio satte vi på BB, såg på de lite innan vi skulle spela en gång till. Efter de, runt elva åkte jag hem. Duschade och gick och la mig. Nu har jag precis fixat mig och ska strax åka till rotebro för att möta Conne. Vi ska in till stan för shopping, eller conne ska shoppa jag måste hålla i pengarna!! sen blire bio. super kul! sen ska vi snabbt hem och fixa oss inför fest! aja nu ska jag ta på mig jackan och välja skor.. heh, tjingelng! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0