min dag

hejhej! gud vilken lång dag det har varit idag, kom hem för fem min sen och klockan är typ kvart över elva :P.. skoldagen var dryg och lång så jag åkte hem innan spanskan började, sov en timme tills mamma väcker mig vid fem typ och bah det är mat nu. jag fick paniken och sprang och åt och satte på mig varma kläder innan jag åkte mot station. Jag mötte danni runt sex och sedan drog vi oss mot ulriksdal, vi skulle kolla kristoffers match! det var lika kul som förra gången hehe ;) dock så var det skit kallt mot slutet! hehe.. rolig sak hände också, min pappa kunde inte hämta men dannis pappa skulle, så han smsar och ba, jag är där nu. Vi sa hejdå till kristoffer då för att gå till bilen men neh han var inte där, vi gick runt och letade efter hennes bil när hon sedan ringer och undrar vart han är. Han hade tagit fel ställe eftersom danni bara sagt att vi skulle på AIK match, haha! han var vid hovet x) hahahaha. så vi fick ta nästa buss... lite kul.
på station var det läskiga killar som slogs och typ stirrade på oss och de bara skrek en massa och tog typ sönder saker, hehe jag och danni gick efter några vuxna gubbar som såg snälla ut, fett läskiga ju! haha och ännu värre blev det när vi hoppade på tåget hem, vi satte oss precis bredvid några som var skit packade som satt och bad till gud och typ sjöng någon låt om gud -.- haha skit jobbigt
nu är jag som sagt hemma och ska sluta skriva, blir typ en bok snart! men hade i alla fall fett kul idag! :D match blire i helgen igen, wiiiiihoo♥
haha en random bild, men den får duga för ikväll.. nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0