Måndagen den 6e februari 2012

hejhopp, nu blire duschen för mig och sedan sängen. I morgon är de tisdag, en skön dag i skolan! wiie, hehe. får lite sovmorgon vilket är ett plus!
i morgon efter skolan blire plugg plugg plugg igen, har naturkunskaps prov och läxförhör i spanska på onsdag -.- hur drygt som helst en rolig grej är i alla fall att jag och danni ska träna på torsdag!! och efter de ska jag kanske vara med jonte och markus och krillan för att se på en ny hajfilm som jag har. haha lite udda kanske men jag älskar hajar.. höjpunkten när jag och familjen var i USA förr förra året var definitivt när jag och pappa gick ner i en bur och "simmade" med hajar x) okej nu känner jag mig som värsta tönten! haha, godnatt! x) ♥
två bilder från när jag följde med elin pelin och sola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0