Måndagen den 20e februari 2012

hellu, sitter hemma och pluggar lite sam just nu. I natt mådde jag så jävla dåligt. Jag kunde inte somna så jag låg och blundade men neh de hjälpte inte, jag kastade av mig täcket hela tiden typ men då blev de för kallt sen blev de för varmt med täcket på. allt var skit jobbigt, till slut tänder jag en lampa, läser lite i The Last Song utan glasögon så att mina ögon ska bli trötta men de blir dom inte. Jag låg och vred på mig hela natten och totalt sov jag två timmar. -.- hur drygt som helst. Så när mamma kom in och väckte mig såg hon hur sliten jag såg ut för hon sa att jag var blek som ett spöke. Mamma mejlade min mentor och jag la mig i sängen igen men jag somnade inte fören sju. (jag gick upp halv sex) sen vaknade jag runt elva. kul
sitter i alla fall och pluggar sam nu! ska också värma lite mat från igår, Tamarin, gott ju! hehe sen så kommer jossan hit, hon har redan slutat och var tvungen och plugga och det måste jag också så vi ska plugga tillsammans och sedan se det vi missade av big brother i går :) aja nu ska jag fortsätta plugga tjingeling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0