lördagens händelser

hellu! hann inte skriva så mycket igår heller! .. men gårdagen var jävligt rolig.
Jag mötte conne på tåget och då drog vi inte till stan, vi gick runt och shoppade, eller conne shoppade.. hon köpte skitfina saker från hollister, så himla avis. vill typ köpa allt där!!! i alla fall, sen efter vi hade käkat lite på donken och shoppat klart drog vi oss till bion, väldigt skönt att se på bio när man har gått runt en hel dag. Skönt att få sitta ner, haha. Filmen var fan bra, lite seg. men bra! (Y) efter filmen så åkte jag och conne hem, vi åt middag lite snabbt och sedan började vi fixa oss. Vid nio tiden drog vi till markus. vi var en av dom första som kom och efter några timmar var de fullt med folk, haha roliga saker hände kan jag säga! men sen så blev det lite "missförstånd" och några började bråka över ett par cigaretter. jah..
aja.. jag sov så himla gott i natt i alla fall! fick mycket gjort igår och nu ligger jag i sängen bredvid conne och snackar om gårdagen. haha! hade hunter stövlar på mig och hela hans uppfart var ju en skridskobana hahaha, där gled jag runt som bambi på hal is asså!! .. haha, hes är jag också, fan om jag blir sjuk under lovet! -.- ..aja nu ska vi vila kanske se en film eller något sen ska vi byta om och åka till donken jag är så jävla hungrig asså! skriver mer sen tjingeling! ♥
såhär ser vi inte ut nu kan jag ju säga! haha, fyra bilder från igår på oss innan vi drog till markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0