lördagen den 18e februari 2012

hellu! idag har de varit en lång dag. Är helt slut så ska lägga mig i sängen lyssna på musik och somna till Mr bieber. haha.., idag var jag ju på match, och de vann! jag och danni blev fett glada! hehe.. sen så gulliga som Kristoffer och hans pappa är så fick vi sjkuts hem, väldigt skönt faktiskt eftersom det var förseningar med tågen. Vi åkte till donken och åt och såg att de började snöa hur mycket som helst! när vi sprang till busshållsplatsen så blev vi helt genom blöta! var som om jag hade duschat. haha, mascaran bara rann under ögonen hahaha!
i alla fall, när jag kom hem satt alla helt tysta i vardagsrummet. Jag fattade inte varför fören jag såg att de såg på Whitney Houstons begravning live. Stackarn! .. fan va långt de var också! typ fyra timmar och 45 min, de var faktiskt sorligt att se, hatar när folk gråter spelar ingen roll om jag inte känner personen, gråter någon så brukar jag oftast också få tårar haha..
aja! i morgon är det redan söndag! fan va helgen går snabbt, men det gör ju veckorna också och de är bara en vecka till sportlov. Och sportlovet kommer bli najs tror jag! :) heh.. i morgon ska jag i alla fall plugga sönder. Kom på att jag har två prov att plugga till och två inlämningar. shiet. fan. surt ju ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0