kladdkaka

hej hej! sitter i köket och ska börja baka lite. gott med kladdkaka på morgonen haha..
ska berätta om gårdagens händelse eftersom det inte händer varje dag. (men jag skippar till kvällen) jag lånar min systers ansiktsmask och känner hur ansiktet börjar bränas och de svider och jag får typ utslag i hela ansiktet, mamma ger mig en alergi tablett men det går inte ner så istället för bio så satt jag på sjukhuset i gårkväll. kul lördag, mitt ansikte kliade och gjode förjävla ont. Fick tio starka betapred på sjukhuset och att där tills de började lugna ner sig. usch, kommer inte använda ansiktsmask på länge! haha...
så jag tog de lugnt i går och gick och la mig tidigt. nu sitter jag i köket som sagt och har precis sett på nyheterna med mamma och pappa, R.I.P whitney houston!! hon dog ensam i sitt hotelrum, i badkaret i natt :( stackarn!
aja nu ska jag börja baka! skriver mer sen! ♥
så här såg inte mitt ansikte ut igår kan jag säga -.-

Kommentarer
Postat av: Emma

Omg! Stackarn, hoppas du mår bättre <3

2012-02-12 @ 13:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0