it's friday, friday

hellu, sitter i soffan och chillar med conne och calle, vi ser på skräckis trailers och jag blev jätte sugen på att se en skräckfilm!! The Devil inside ser sjukt bra ut ju, vill se den på bio dock. heh.. i alla fall, hade världens sämsta morgon, först vaknar jag sent stressar för att komma i tid och sen när jag kommer till rotebro station får jag reda på att tågen pågrund av något inte kommer stanna vid Norrviken, Häggvik och Rotebro -.- kul. Så jag hade ju precis missat bussarna, fick vänta på bussen som går till väsby station vilket tog lite tid sen när jag väl kom till väsby station så var tåget 21 min försenat. kul -.- jag är i alla fall i skolan och har bara en lektion kvar, har lång lunch så ska fortsätta läsa lite i The Last Song, vi ska läsa en engelsk bok i skolan och jag började på den för ett tag sen men slutade för jag började läsa förlorad ängel, men nu när vi ska läsa en engelsk bok så ska jag fortsätta med den, haha ja intressant va? inte så

idag efter skolan ska jag träffa lilla elin pelin! :) vi ska mysa och ha tjejkväll med massa snack och godis för mig! hon äter inte godis, duktig chey ju!! ♥

jag och elin pelin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0