i'm sexy and i know it

hellu! sitter och äter lite snabbt innan jag och gina ska börja fixa lite, vi ska färga mina ögonfransar och hon ska nog färga håret på sig själv hhaha! .. efter de ska vi planera lite till min tjejmiddag och så.
Kristoffer gick precis hem, alltid lika trevligt att vara med han! och på fredag ska jag och han plus hans polare och elin pelin på premiären av The Devil Inside, hehe. kommer pissa på mig! haha ska bli kul i alla fall.
Aja nu ska jag äta klart och se klart på Glee avsnittet som började för en halv timme sen :) .. tjingeling! ♥

i'm sexy and i know it ;)

(bjuder på denna bild)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaha, men jag då..? Måste den ligga över heeela internet!?!?

2012-03-01 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0