i'll tell you my dirty little secret

tjena mittbena! :D .. ligger i sängen och tänkte sova någon timme innan jag ska fortsätta att plugga. hehe.
idag blir de mest slapp och plugg för mig. Men när gina kommer hem ska vi planera lite, vi ska färga mitt hår, vill göra något nytt men bara färg, vill inte klippa mig för jag vill ha så långt hår som möjligt i sommar! wiee, heh men då kanske jag ska klippa topparna så att de växer snabbare? hm, de blir nog någon millimeter.. i alla fall, vi ska kolla på lite färg till mig, sen ska vi planera in någon gång under veckan då vi ska åka och sola tror jag. Sedan så ska jag och mamio till hollister! inte idag men ska flörta till mig lite pengar så att jag kan åka dit i helgen, hihi.. gaad va jag älskar holister!! heh.Senare ikväll blir de ett långt samtal med danni, dock så blire över telefon men inget mig emot, i want the dirty details gumms ;) haha.. ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0