hos elin pelin

hejhej! sitter i elins mysiga rum och dricker vaniljlatte, så himla gott!!! hihi... idag efter skolan åkte jag som sagt till väsby nya gymn, där sprang jag runt och försökte hitta Elin, hon hade prov så jag väntade på henne tog en timme dock, hhe ;) men inget mig emot, jag sprang runt med danni, hon blev tvungen att komma ut och göra så att jag kunde komma in genom spärrarna, snäll som hon är gick hon snabbt från lektionen, hihi tack gumms!
efter de när elin var klar gick vi till centrum, fyfan va kallt det är verkligen! sen efter de så åkte jag hem, åt och bytte om till mina mjukis kläder sen så mötte jag upp elin igen, vi gick ner till ica och solade, eller hon solade, väldigt najs och jag fick en påse med twilight godis och tidningar om twilight!!! blev fett glad, hihi!! :D tack gummsan
nu är vi som sagt hemma hos elin och strax drar vi ner till jonte för att vara med jonte och markus. :) blir najs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0