håll i pengarna

hellu! har precis ätit så jag tänkte lägga mig i sängen lite, är skit mätt vi åt värsta engelska maträtten som farmor och farfar alltid gör åt oss när vi kommer och hälsar på dom i england. så himla gott!
för inte så länge sen kom jag hem från stinsen, krillan hittade skit fina saker och jackan hon köpte, gaad va snygg den var, finns i en annan färg som jag är sugen att köpa. hih.. men den lär ta slut innan nästa barnbidrag plus att USA väntar och jag tror jag vill lägga alla mina sparade pengar på någonting där! säger bara en sak - Victoria's secret!!!! wiie, Eliin hade beställt hem massor ifrån VS åh blev så himla avis !! aja ska försöka hålla i pengarna tills sommaren, haha vi får se hur de går -.- ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0