film och pizza

hejhej! idag är de torsdag har egentligen ingen skola men jag drog dit för jag skulle göra ett engelska prov som jag missade förut när jag skulle till tandisen, sen efter att jag hade gjort provet mötte jag min engelska grupp och började filma (ett projekt vi håller på med just nu) och vi fixade till de idag så allt är klart, wiie, hehe de ska visas i morgon och jag tänker inte vara med på lektionen.. haha pinit det ser så fult ut hahaha
i alla fall, snart kommer krillan till mig och senare vid middags tid ska vi ringa jonte och markus för att köpa pizza och sedan se på film :D .. blir härligt, och i morgon efter skolan ska jag vara med conne! vi ska se hsm 2 och 3 eftersom vi såg första förut. Ska bli härligt att bara se på film och chilla, är alltid så himla trött på fredagar.. sen har jag hela helgen uppbokad :) kul ska de bli! aja tjingeling :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0