en lyckad dag

hejhej! kan börja med att berätta om gårdagen, när jag gick ner och åt låg ett kort på min tallrik, jag fick ett jätte sött alla hjärtans dag kort och i kortet låg de tre hundra kr! wiie tack mamma och pappa!, hehe så idag ska jag träffa min käraste danni vi ska sola och fika och snacka ut om en massa, hihi de kommer bli awesome! :) Sen fick jag ett kort av min syster också plus massor med produkter till mitt hår, vill att de ska bli super långt till sommaren, tack ina! .. sen fick jag också en jätte söt nallebjörn av kristoffer, hihi, chilli har en polare nu x) går dagen var i alla fall väldigt lyckad, tack för alla presenter! ♥ (slänger upp en bild på dom sen!)

nu sitter jag på lektion, kom lite sent för min mobil inte ringde. -.- den suger verkligen! men snart fyller jag år och då ska jag få en ny mobil. heeh!
aja efter skolan ska jag som sagt träffa danni! blir awesome, har saknat henne så! hihi ♥

jag och min lilla ompalompa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0