centrum med krillan

hellu! sitter i sängen och vilar lite, kom precis hem. Dagen har varit väldigt lång, men väldigt bra ändå! :)
efter skolan väntade jag på krillan vid satation och när hon kom drog vi till centrum, jag köpte trosorna som matchar den där rosa bh´n jag la upp förut! kosta bara 60 kr, wiie. hehe. Sen såg vi Markus och Oliver i centrum, vi bestämde att äta på subway alla fyra och de var mys! efter att vi hade ätit tog vi bussen hem och nu sitter jag här.
Nu ska jag ner och vara lite med mammi, hon ville snacka om i morgon, brukar alltid få en liten present får se va de blir i år! hehe .. tjingeling! ♥
jag och krillan förra veckan när vi var hemma hos jonte och såg på film och åt pizza! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0