blod.. usch

hellu! sitter på naturkunskaps lektionen och frivilliga i klassen får ta blodprov. usch jag avstod, fan hatar blod! hahahh.. ett litet stick, de gör inte precis ont men blod. Blir så äcklad av de, haha..
Idag hoppas jag att skoldagen flyger förbi för jag vill bara åka hem! fixa till mig och byta om till något annat en jeans och en tjocktröja. Sen drar jag hem till kicki för att slå in en grej till grabbsen, sen drar vi oss till jonathan för att fira både han och markus! elin hänger på också. Ska bli kul, efter de ska jag plugga till ett prov jag har i morgon, fan glömde bort de, skulle pluggat igår annars. Sen är de ju Big brother ikväll, wiie, haha! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0