Big Brother

hellu! sitter ny duschad och fräsch i sängen och smörjer in mig i lite olika victoria's secret krämer, luktar så jävla gott! hehe.. Ser också på Big Brother hehe.
har inte skrivit men har haft mycket för mig. Pluggat och sovit haha, de var i alla fall skönt att få sova lite. Sen åkte jag och pappa och handlade lite mat, sen när vi kom hem mös vi framför brasan hela familjen alltså, vi såg på Waters for Elephants, pappa älskar typ den filmen nu, och jag älskar ju rob ;) haha! neh men det var kul att se den igen.
I morgon är det redan måndag :( heh, men men. den ända lektionen jag ogillar då är spanskan. så himla drygt tycker jag! lärarn är så seg, hehe.. Efter skolan drar jag mig hemåt lite snabbt och efter de tror jag nog att jag ska träffa kristoffer :).. aja nu ska jag ladda datan för i morgon och sedan mysa ner mig i sängen. God natt! ♥
två bilder från torsdags (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0