are you alive??

hejhej! kollade min mobil och såg att conne undrade om jag fortfarande levde. haha har ju inte bloggat idag!! ;) så kände att jag blev tvungen att skriva hih.. i alla fall.. Dagen har varit lång:
i morse vaknade jag vid tio! hur skönt som helst. fixade mig snabbt då sen åkte jag med päronen och fixade nytt bankkonto och legg och så .. sen åkte jag till skolan, fick skjuts hur skönt som helst! hehe.. sen hade jag sam prov och de gick som de gick hah aja orkar inte ens tänka på det just nu. Sen efter skolan eller provet åkte jag till väsby igen och innan jag drog hem va jag med danni en stund i hennes skola. Såg många jag kände idag de var kul och hälsa på alla. Sen tog jag bussen hem och hoppade in i duschen direkt. Sen fixade jag de sista i mitt stökiga rum och efter de kom Kristoffer till mig. Vi såg på BB haha hatar verkligen Jessica, så himla pratglad att det är skrattretande!! hah, aja de var mys i alla fall, han gick precis så ska byta om, tvätta bort sminket och sedan slänga mig i sängen och sova, ska skriva mer i morgon, gnight! ♥

en fin bild på shane, conne och mig tycker jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0