sommaren 2012

hellu! som ni ser så fixar jag lite med bloggen, är så trött på hur ful den är haha! .. den ser lite knäpp ut nu med men det fixar jag i morgon eller något. Idag så gick jag inte bara på en runda utan jag träffade jossan vid station. Tänkte kolla om mitt nya bankomatkort funkade men dum som jag är så glömmer jag att kolla vad den nya koden är -.- kul! haha. Hade i alla fall några mynt med mig, blev en glass vilket satte fint när solen sken och värmde! :D hehe. Hade i alla fall mysigt med min barndomsvän! :) .. vi gick till centrum och köpte glassen och då blev det ju att vi kollade i affärer haha! .. hoppas jag har pengar på kortet i alla fall för hittade två saker som jag verkligen vill ha, hehe. Inte bra asså! Två sommarplagg var det som jag hittade och jag vill verkligen ha dom! hehe, är shopping sugen kan man säga.

Jag och jossan är båda sugna på sommaren så vi planerade lite till sommaren 2012!!, hoppas det går det vi har planerat!! åh det skulle vara så himla kul hihi. Blir galen när jag tänker på det. En sak är redan bestämt, i sommar åker jag till USA! åååh, ska shoppa loss! hoppas på tre veckor i USA, inget jag klagar på heheh. Så nu är Sommaren typ det ända jag tänker på! helt crazy hhe, sen får vi inte glömma krillans fest på blidö! gaad om det blir som förra sommaren så lär det bli en vild natt! haha! ♥
Alla samlades för att fira krillans födelsedag!! jag älskar verkligen blidö hehe!!
ginas kräftskiva!! haha jag och krillan tar alltid toa bilder :P
turkiet med finaste!!! kommer aldrig glömma den veckan!
jag och kicki i turkiet och på andra bilden är jag och gina i grekland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0