tisdagen den 17e april 2012

hejhej! :) .. sitter i skolan nu och har engelska... Dagen ser ut att luta mot ett bra håll! :D .. vi kanske inte har gympa vilket blir prima, för då drar jag till väsby nya för att säga hej till min sötnos! miss U!! sen ska jag hem och plugga sam, kul! men känner att det måste bli gjort nu! heh..
igår mötte jag upp kicki vid station, vi tog bussen till centrum och började shoppa. Kollade på locktången som jag ville ha och i ena affären kostade runt 600-700 kr! :O what liksom? haha, sen gick jag till en annan affär och där kostade den 149kr, ni kan ju gissa vilken jag köpte haha. Sen köpte jag också en tjock stickad tröja i en härlig turkos färg. Sen blev det lite produkter för ansiktet. Ah det var typ det, kicki köpte lite grejer också! sen efter shopping turen så fikade vi snabbt.
Aja ska gå nu, vi snackar om nationella proven. vore smart att lyssna! :) ♥

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0