tandläkaren

hejhej! känner att jag inte bloggar så mycket nu för tiden men det blir så ibland sen får jag värsta kicken igen. Men det är också så att vi har två nationella prov (för mig tre nationella prov) den här veckan plus ett vandligt prov så kommer inte blogga så mycket tror jag! .. men tänkte passa på nu när jag är hemma. Var hos tandisen igår och lagade ett litet hål, och tja jag är super rädd för tandläkaren, jag sätter hellre mig i ett rum fullt av ormar och spindlar helt seriöst. Usch tandläkarn, haha! men det gick bra i alla fall, men idag värker det som fan och har typ migrän :( blev yr ett tag på vägen hem.. nu när jag är hemma ska jag sova en liten stund och vila.. Sen ska jag plugga naturkunskap eftersom vi har prov i det i morgon! snart sommarlov det är allt jag kan tänka på och det gör pluggandet lite lättare att göra antar jag hehe. Aja nu ska jag vila, skriver när jag känner för det! hej så länge! :) ♥
mamma blev tvungen att följa med till tandläkaren, som vandligt! haha! värsta barnrumpan man är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0