söndag kväll

hejhej! sitter och ser på bb just nu. Har haft kvällen full med arbete, jag klippte av mina jeans, Jag har klippt ut ett kors av mörkare jeans tyg och ska sy på korset på bakfickan på mina jeans shorts jag klippte till idag! sedan tog jag sandpapper och gjorde massa hål och rev upp shortsen lite, kommer bli skit snyggt tror jag! slänger upp en bild på resultatet senare! kanske inte blir prima eftersom tja, jag gör de! :D haha men det funkar nog! klippte till en tröja också, så på tisdag efter skolan ska jag sy till det sista heh. I morgon efter skolan ska jag till centrum och köpa min locktång! wiie, kanske ska köpa något smink också får se! sen ska jag träffa min elin och åka ner och sola! sen är nog mina påsk pengar borta :( heh, aja ska fixa lite inför skolan i morgon, så himla otaggad men men. Har massor att se fram emot under veckan så det går nog snabbt! hih. Godnatt på er! ♥

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0