skola just nu

hejhej! sitter i skolan och chillar eftersom conne inte är här och oscar inte är här kan vi typ inte spela in något eftersom de är med i typ alla scener, heh. men vi ska boka gympa salen eftersom vi ska filma där! det är typ det vi ska göra på denna lektion, hehe!
i dag efter skolan skulle jag in till stan med tjejerna och gå på bio men tiderna passade dåligt och idag var jag ju tvungen att komma hem tidigt, så får se den en annan gång! söndag tror jag, kan inte i morogn eftersom jag ska ha värsta mys dagen/kvällen med danni i morgon! hihi.. vi ska käka pizza och se på en film med robert pattinson som jag inte sett! .. annars i dag blir det att träffa danni snabbt efter skolan, hon har fixat VD till mig och päronen, haha mina föräldrar är överlyckliga haha. Blir säkert att vi shoppar lite eller fikar, det vandliga liksom! :) aja nu ska vi leta reda på Maria och prata om gympa salen! :) tjingeling ♥

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0