sjukling

hejhej! har inte skrivit på länge pågrund utav en fullbokad helg och under helgen blev jag sjuk så ligger hemma i sängen och vilar! .. Idag mår jag i alla fall mycket bättre än vad jag gjort de senaste dagarna så hoppas att jag blir helt frisk till i morgon så man hinner gå till skolan en gång i alla fall innan man får lov!
idag kommer jag inte göra mycket så det här blir det ända inlägget för dagen men i morgon blir det fler. Nu tänkte jag lägga mig och läsa lite i min nya bok som är super, dock så är det inte så bra att läsa när jag redan har huvudvärk den brukar bli värre då men är helt inne i boken så struntar i det just nu hehe. Sen senare idag ska jag nog se på en film, det blir nog The Notebook, har varit sugen på att se den hela helgen! ja mer kommer jag väl inte göra, sova lite också hehe. tjingeling så länge! ♥

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0