sjukling i sängen

vilken jävla dag! ..just nu står jag i köket och kokar vatten och salt, ska förklara.. Jo just nu mår jag skit, har feber vilket alla runt om mig också har -.-, jag har håller på att hosta ihjäl mig plus att jag är bakis och därför jag kokar vatten och salt är för att mitt tandkött på högra sidan i munnen har svullnat, mitt ansikte är tjockt och jag kan nästan inte öppna munnen, högra sidan är helt röd och svullen. Usch jag orkar inte med det här! jag tycker det är jobbigt att vara täpt i näsan haha! .. aja ska se början av bb och sedan sova. Får se hur jag blir i morgon, fuck inte vara sjuk på lovet jag orkar inte!!! aja nu ska jag mysa ner mig i min onepiece, fryser som fan så ska sova med den på idag tror jag! haha snacka om att tycka synd om sig själv (A) ♥

image description

sjukling i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0