sista dagen på lovet

hellu! sitter och pluggar lite, det ändå pluggandet jag gjort under lovet inte speciellt hyper att plugga med 40 ° feber. Blev typ "frisk" igår kväll så idag orkade jag städa rummet och så .. är förkyld fortfarande men annars mår jag bra!
i morgon är det måndag alltså skola -.- är inte alls taggad, jag längtar verkligen tills jag slutar skolan och kan göra vad jag vill! vissa längtar tillbaka till skolan senare i livet, jag lär nog inte vara en av dom. Rent helvete är skolan för mig hhihi.. lat tjej som hatar plugg det är jag!:) haha .. men vissa grejer är ju kul såklart! men ändå. Allt jag kan tänka på nu är sommaren speciellt nu när jossan ringde mig och berättade awesome nyheter till våra planer inför sommaren. Så det blir USA och sedan packar jag väskan igen hihi. Jag och jossan kommer ha det så bra! Hoppas det inte blir en regning sommar bara haha, aja nu ska jag plugga lite mer, tjingeling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0