onsdagen den 4e april 2012

hejhej! sitter i sängen och tittar ut på det fina vädret, får alltid ångest när det är fint väder och jag bara ligger i sängen även fast jag är sjuk. Febern är borta i alla fall men halsen har blivit värre. Men det får jag leva med, en feberfri dag till och jag är "frisk" hehe. Jag har precis ätit en super god frukost och nu sitter jag med en ansiktsmask och nymålade naglar. Försöker få mig att må bättre känner jag, haha! det verkar funka i allafall. Efter lunch tänkte jag ta en runda runt där jag bor, så att jag får lite frisk luft i alla fall. aja skriver mer sen, är på blogg humör idag så kommer nog slänga in några inlägg.. nu ska jag i alla fall sätta om Call me maybe, blir alltid lika glad och piggare av den låten :) ♥
image description
en god frukost och ett avsnitt av GG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0