nytt inlägg

hejhopp. Nu är jag lite piggare, men tog en huvudvärkstablett för en stund sen så det är nog därför! ska i alla fall passa på att blogga och göra lite mat, soppa och macka! haha vet inte varför men jag är skit sugen på det!
de senaste dagarna har varit helvete, men det börjar vända nu så det är prima (Y). Sitter och läser dannis blogg och allt om det hon gjorde i USA och jag bilr så sugen på att shoppa när jag ser på bilderna på allt hon köpt fan jag mår typ dåligt över att jag inte kan åka och spendera mina pengar. haha, men om man kollar på det hon har köpt där och vad man kan köpa här så är det värt väntan, en sak säger jag bara fan va jag ska shoppa i USA! Jag och syrran har redan planerat in dagen då vi ska spendera hela dagen på VS!!! dom har så fina grejer där hih, längtar! Och nu när vi bokat allt förutom sista hotellet eftersom vi ska lite överallt så känns det som att resan är runt hörnet .. om det ändå var så! haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0