lördag den 28 april 2012

halloj! sitter nyvaken i sängen och är på dåligt humör kan inte gå på bio idag med mina grabbar :( men syrran muntrade upp mig när hon sa att vi skulle åka sola idag, hon betalar! wiie, det fick mig på bättre humör! haha!
idag är det strålande väder så ska ut på en lång promenad har jag bestämt! ska också möta upp jossan lite snabbt och sedan far jag till station för att möta syrran! ikväll får vi se om det blir en hemma kväll eller utgång, vet inte vilket jag är humör på just nu :) .. i alla fall, i morgon är det söndag och då ska jag och min underbara vän Josefin spendera dagen tillsammans! hihi.. Vi ska mysa lite i stan antar jag och sedan gå på bio, 21 jump street ska vi se och jag är sååå taggad på att se den filmen hehe! aja nu har ett nytt avsnitt av Top Model All Star laddat klart så ska se på det och sedan göra frukost till moi! tjingeling! :) ♥
jag och min barndomsvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0