glad påsk!

har inte kunnat blogga, eller kollat fb eller insta internet har varit helt cp. haha men jag blev fastklistrad framför teven med päronen, vi såg på VD i stort sett hela dagen, riktigt skönt var det! hehe.. Har i alla fall kommit in på datan nu, så tänkte slänga in ett inlägg nu på kvällskvisten. Ser på bb just nu och efter det blir det sängen, typ nu alltså! hehe, ska väl lyssna lite på musik också. Aja har inget intressant att skriva om just nu..
i morgon kommer min mormor och morfar till mig, det ska bli mys med lite godis och god middag! i dag var det kalkon och i morgon massa fisk och allt, sen på söndag lamm, (Y) Älska påsken! haha.. glad påsk på er i alla fall! ♥
en bild från några dagar sen då jag var med jossan och för att fira det fina vädret så köpte vi super goda glassar! hih :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0