fullbokad till tisdag

helloj! sitter ny duschad och fräsch i sängen och ser lite på disney channel, min syrra smsade mig precis och skrev "syrran gissa vems efter fest jag ska på??! jo Erik Saades, synd att du inte är arton fick ta med mig 5 pers" ... kuul!!!!! även fast jag inte gillar Erik så jätte mycket så skulle det ju inte precis vara en dålig fest att vara på haha! skulle ju heller inte sitta fel om jag kunde få träffa honom hihihoho han är ju inte så ful ;P aja! ska sitta här i mitt rum och stirra på teven medans jag snabbt ska måla mina naglar! känner för en orange eller rosa färg, ska matcha naglarna till måndagens outfit! i alla fall den jag har tänkt ut än så länge ;) .. valborg på måndag! wiiehoo!
har alla lediga dagar fullbokade nu så det känns bra! och kul ska det bli! wiie! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0