en underbar dag med min bästa vän

hejhej! dagen har varit perfa! jag och jossan åkte in till stan runt ett och hämtade bio biljetterna, sen satte vi oss och tog en lång fika! efter en massa prat var det dags att gå till bion och filmen var grym! lite annorlunda än vad jag hade trott men riktigt bra! se den om ni ska på bio, blev riktigt glad av filmen och man skrattade mycket! och det är alltid kul att skratta! :D .. hehe, efter bion gick jag och jossan till kungsan och satte oss i solen, vi tog det lugnt och pratade om Götebrog, Vill ha sommar nuuuu! sen drog vi oss hem och åkte till ica direkt, vi köpte middag och det blev pastasallad! det var så himla gott :) sen planerade vi lite inför i morgon då det är valborg! allt är klart och jag är super taggaaad! :) outfiten är klar, andra saker är klara haha, allt som är kvar är att måla om mina naglar och bestämma vilka skor jag ska ha på mig, haha! aja, nu ska jag se klart på BB, enda veckan som jag inte kollat på och den veckan var skräck vecka typ! fan! så ska se några avsnitt medans dom finns på hemsidan! :)
aja, skriver mer i morgon, är super trött så det blir en tidig kväll idag och chill dag i morgon innan det drar igång! ♥
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0