All Star

hejhej! har precis sett på Top model All Star, åh jag älskar Allison och Laura dom är så härliga haha! skulle plugga efter Top Model men typiskt så var de t dubbelavsnitt idag och nu är bb på. aja pluggade lite naturkunskap efter jag hade varit med danni idag! hihi. Jag har en överraskning till henne så ska bli kul att se hennes grimas sen! hih
Nu ser jag på bb och efter det blir det sängen direkt. är trött och sliten, i morgon blir det längre sovmorgon och inte så mycket fix med hår smink och kläder, är så himla skoltrött så fyradagars helgen ska bli skönt! vet vad jag ska göra på valborg också! wiie! tagga till! :) ♥
idag var vädret jätte fint! har haft fönstret öppet hela kvällen! så blev på mycket bättre humör idag, vaknade upp med huvudvärk och tandvärk idag men vädret gjorde dagen bättre! :) gammal bild btw hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0