you came from heaven to earth,..

hejhej, redovisningen gick snabbt förbi och när jag kom hem somnade jag, jag vaknade vid sju och åt, såg ett avsnitt av charmed med mamma och pappa sen så gick jag upp tilll mitt rum, mår inte bra och i morgon är det skolfoto, taggaa. heh, drar nog hem efter skolfotot, pain att fixa sig och dra till skolan för ett foto och sedan dra hem -.-... har inte skrivit så mycket men i morgon blir det fler inlägg. ska också slänga upp det jag har shoppat!
juste ja, i morgon är det ju onsdag då är det ku! åh fan jag vill ju gå på det, får se om jag har feber i morgon eller inte! .. haha vi sjunger just nu en låt som vi sjöng på sthu lägret för alla, fan va kul de va asså.. den heter lord i lift you name up high.. haha riktig kyrklåt, men men, vi är ju en gospel kör så .. haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0