torsdag den 15e september 2011

hejhopp! har precis duschat! det var väldigt najs, haha k?!
idag efter skolan var jag hemma en stund, vila lite sen drog jag till krillan och chillade ännu mer! det var najs! vi snackade om en massa och planerade lite saker för kommande månaden ;) heehe... vi skrattade en massa också när vi snackade om vår resa till turkiet! fan va kul vi hade..
aja nu ska jag ladda ner lite låtar medans jag ser på en knasig film på 9an? efter alla låtar är på min ipod så blire sängen för mig. skönt de ska bli att blunda, idag i skolan gick det så jävla segt! och svenskan va dööö tråkig! men satt och spelade lite på ipoden hehe.. aja nu skriver jag onödiga saker.. tjingeling eller rättare sagt, godnatt!! ♥

jag i skolan idag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0