ta mig tillbaka till...

hejhopp! sitter och glor på datan, aj aj aj, fan måste logga ut, men jag pallar inte kollla teven och datan är ju så mycket bättre, wow jag låter som värsta nörden haha... ikväll blev de pizza för mig, väldigt gott! sen så kom päronen nyss hem från föräldrarmötet också så ska snacka lite med dom,hehe..
i morgon är det onsdag, åh så länge sen man sa att man skulle till KU! fan va kul! efter skolan blire snabbt hem äta och byta om sen ska jag och några dra till KU härligt härligt, dock så kommer vi inte sjunga med fia något mer har jag hört :( tråkigt... aja nu ska jag lägga mig under täcket i varje fall, är riktigt trött faktiskt god natt ♥

fan vad jag längtar tillbaka till turkiet! hade så jävla kul med dig där hjärtat! haha bilderna vi tog är ju guldvärt! snart ska nya bilder komma upp på mina väggar från våran vecka i turkiet kicks! 2011s sommar ägde helt enkelt! älskar dig kristin ♥


Kommentarer
Postat av: kristin

nämen älsklingen! jag saknar turkiet med dig också! det va underbart. älskar dig nathalie

2011-09-06 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0