stinsen

hejhej! idag har det hänt mycket. är helt slut! jag cornelia och kristin drog till stinsen och shoppade, köpte upp nästa hela studiebidraget, illa asså. har två hundra kvar, men jag ska lämna tillbaka byxorna och köpa ett par andra som jag vill ha lite mer hehe.. vi gick typ till samma affärer hela tiden, fram och tillbaka.. haha lite små kul x)
jag köpte lite olika saker, tror att jag ska slänga upp bilder på det, får se om jag orkar.. heh, snart ska jag äta, sitter och kollar på one threee hill. första avsnittet, snacka om old times! aja efter jag har ätit ska jag byta om till en ny topp och sedan ska jag sminka mig lite för utgång! :) najs najs, vet inte vad som kommer hända, men ut ska jag med alla! :) aja hare bra! (bilder från idag kommer upp så fort krillan har lagt upp dom + en outfit bild för en gångs skull haha) ♥



snart är grabbarna här i sverige! wihoo, längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0