see you soon.. wohoo

hejhopp, har duschat och käkat nu! ska bara fixa mig och så... det blev inte stan, hehe det blir stinsen istället, elin mådde lite dåligt och pallade inte dra ända in till stan, men stinsen har bikbok så jag är nöjd hehe (A)
lyssnar på one direction, fan va kul att dom kommer till sverige igen! snart också, då ska jag och ett gäng, haha tjejer såklart, dra in till stan och träffa dom! om vi har tur x) men det hoppas vi! alla andra som jag ska åka med har dock rean träffat dom, fan säger jag bara, haha aja nu ska jag skynda mig! hare bra! ♥

one direction - what makes you beautiful


Kommentarer
Postat av: Bella

Det gör inget om vi redan träffat dom :) Då kommer dom kanske stanna längre och snacka med dom och då får du snacka mer med dom xD xx

2011-09-22 @ 00:38:48
URL: http://minibella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0