lördagen den 24e september 2011

halloj! igår var jag och krillan hos syster. vi käkade lite kina mat färgade mitt hår lyssnade på musik och snackade en massa.. var skit trött så det var pain att gå upp i morse. Gick upp åtta för skulle dra hem när gina skulle till jobbet. Pappa hämtade mig och krillan..
så nu sitter jag i min säng helt slut! ska kolla lite på facebook sen ska jag börja fixa mig. halv ett drar jag till station och möter cornelia och krillan, ska till stinsen och shoppa! :) yeey! vill ha ett par gröna dream jeans, och två blusar sen ett något mer, halsduk kanske? aja får se hur mycket pengarna räcker till.. x) ♥
slänger upp bilder från igår lite senare, först ska jag vila lite och kolla på ett avsnitt av charmed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0