långt inlägg...

hejhopp! igår hade jag det jätte kul med elin jonte och oliver, först träffade jag elin och så gick vi ner till ica en snabbis, sen gick vi till jonte träffade han antagligen haha, sen gick vi runt lite eftersom vi inte visste vad alla skulle vara, men vi sket i det efter en stund och gick mot oliver. haha jag och elin gick typ runt hela bollstanäs igår kväll, skit kallt vare också! ... när vi gick hem runt elva typ så bestämde vi att jag skulle sova hos elin, vi gjorde varm choklad och kollade på pretty little liars, vädligt mysigt! sen blev vi båda trötta så vi la oss i sängarna och snackade en stund tills båda somnade, det känns skönt att vi har hittat tillbaka till varandra!
på morgonen så fixade vi oss sen tog vi moppen till mig och sedan till centrum, där köpte vi lite grejjer som vi verkligen behövde! slänger upp en bild på de jag köpte sen... och påtal om bilder, så blev de inga från igår haha dåligt!
när jag kom hem sen åkte jag och mammi och pappi till kista, köpte en ny vinter jacka, åh den är så underbar! är så glad för den men den kosta 2000 mer än förra året men pappa gav med sig, hehe bra på att övertala eller?! oh yeah!
aja nu ska jag äta sen ska jag fixa mig lite och fräshca till mig innan jag drar ner till bippen med familjen, patrik ska snart spela wihoo! :D .. aja hare bra! :)♥

har fastnat på låten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0